failade med moppen !

igår va jag med amanda, vi hade absolut ingeting att göra så vi smsade wawwa och han va ensam hemma. tog moppen dit och sen upp till spånstad kiosken å träffa linne, där uppe satt vi ett bra tag. . vi bestämde oss för att åka tillbaks till wawwa så jag åkte och lämnade amanda, sen skulle jag hämta wawwa med ,så failade jag i nerförs backen när jag skulle vända moppen xD eftersom det va nerförsbacke så nådde inte jag ner med foten så jag tappade moppen och fick den över benet :'( haha typiskt mig ! när wawwa hjälpt mig upp med moppen igen så körde vi. efter ett tag hos wawwa så kom ludde och efter ännu ett tag så kom jimmy oxå :P vi spelade kort och snackade hela kvällen, jag och amanda åkte hem vid halv ett typ och sov hos henne.



vid spånne kiosken



hos wagner



mums !!

vi käkade upp wawwas polkagrisar . . och typ allt annat han hade i huset !

. . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0