första natten i min nya säng ;P haha

efter jag hade fått i ordning på mitt rum och kajsen hade åkt hem så drog jag hem till micka, elin va oxå där och senare kom wawwa med.vi kollade på en as keff film, kom inte ihåg vad den hette men den sög iaf .. sen bestämde vi oss för att åka hem till lille filip, han lanade med tobbe och teddy när vi kom. fast dom lämnade datorerna några minuter efter vi kommit och så tittade vi på en skary men bra film (: när vi sen skulle åka hem ( 20 minuter sen ) så spö rengnade det, så vi väntede typ 10 minuter där ute tills det rengade lite mindre sen körde vi. nu ska jag sova i min nya säng. . som än så länge inte har några ben så jag känner mig lite låg xD ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0