fuck mamma .. xD

idag satt jag hemma hela dan vid tven och datan. . sen vid 6 körde jag hem till amanda och väkte henne för idioten sov ^^ sen klädde hon sig och så drog vi ner till gården, det va en "kvinna" där som skulle snacka om sex och så där uppe med oss så lärde hon oss en massa osv. sen fick vi käk (TACOS !!!!:D) det va as gött !! hon fortsatte efter vi hade ätit men då orkade inte jag mer så jag bettan och emmsi satt där nere och sen gick vi upp på andra övervåningen (där inte hon som snackade va :P). Vi låg där uppe och snackade och lyssnade på music, Felle ringde oxå, hon är på britneys konsert nu så höll hon bara upp mobilen så så vi kunde höra brittan sjunga live !! :D det va nice ! (: sen när hon sex tjejen hade snackat klart så kom ala andra upp och så satta alla där och dampade å snackade och så, hade trevligt. jag körde hem amanda vid 12 och sen åkte jag själv hem och snackade om en sak med mamma, men som vanligt så är hon så fucking negativ och tråkig !



har skadat mig lite på benet .. ;( tussi .. haha  !




bettan .. >.<  haha så sööt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0