Igår kväll . .

jag åkte hem till emmelie vid 6, sen så frågade vi hempel ifall vi fick komma hem till honom och efter ett tvekandes : okej. så ringde vi amanda och meddelade henne om fest (: vi drog dit runt 8 tror jag d va, alla va lite sega i början och så . . sen fick vi dit bettan och micha oxå och efter ett tag så blev det riktigt party mannen ;) haha .. dansade med tjejerna och så hade riktigt kul som vanligt .. massa snälla människor, det uppskattar vi (Y) sen va vi lite både här uppe och där nere, dansa dansa gällde vart vi än va, till vilken music som helst.  jag och emmelie fick skjus hem vid 1, väl hemma så hände lite saker så vi drog igen, jag hem till hempel och emmelie till poppe. . här hade alla badat och va goa och glada ,vi fick lyssna på lite fysik undervisnign . . så jävla keff (: hahah,   vi somnade tillslut vid 4-5 nån gång och då.. när jag ÄNTLIGEN hade somnat så va det en liten sparv som började sparka på mig så vaknade jag igen :@ fick spöa idioten så jag kunde somna igen . . hah .. NAT !

I morse vaknade jag av att mamma ringde vid 9 och va lite sur på mig för att jag slaggade här när jag sa att jag skulle sova hos emmsi, men jaja ^. . sen låg vi och degade oss tills typ 11 eller 12 .. haha så jävla sega vi va eller, men ändå fick vi tillslut dra oss upp och städa lite, typ damsugade och skrubbade lite osv. vid halv två åkte vi till hemköp för att köpa toalett papper, jag fick med mig en baugett oxå . . det finaste idag asså! riktigt gött va det. Fille gick nyss hem och nu sitter vi och väntar på att krogen ska öppna (16.00) så vi kan käka pirre! (: 


mm min goda smootie som jag gjorde i går morse ; jordgubbar, hallon och lite äpple


en fin snäcka som jag hittade för några veckor sen när jag va med emmsi och amanda på stranden, den ligger nu mera på min fönster bräda (:

detta var den ända bilden jag fick från kvällen typ, asså innan vi gick till emmelie och sen tilbaks.


back at hempels

så mojsigt


svullo och licious

good morning !! här sov amanda

sparvis

en vaker syn, isn't it ? eller.. tkr jag , kanske bara för att jag har vant mig efter att ha fått den upp i ansiktet och dyl ;@

det va hyfsat väder när vi vaknade i morse fick se lite sol och även blå himmel . . men nån timme senare SPÖ regnade, det va som en flod som rann ner för gatorna .. helt sick Oo


här sov då fille och jag sov nere vid hans fötter .. ;/ haha Synd om mig !

här slaggade lille hempelicious

NAZZE !!

upp piggande ?? inte speciellt . .


städning på g !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0