........................ :' (

nu har jag och emmsi nyss kommit hem till henne, vi tog ju bussen vid. .aa vi skulle ta bussen vid 08.47 men den kom inte förens 09 20 typ .. :@ men .. undertiden vi väntade hade vi annat för oss ändå, vi stod och dansade :P sen när vi hade kommit in till stan så gick vi runt lite, in på donken snabbt och köpte muffins och sen till gina där vi i ca 5 minuter va helt själva, det kändes konstigt ändå för det är alltid proppfullt där. . :P sen gick vi och mötte emmsis farmor och hennes kille manne (: så fick vi pengar av dem och gick öch köpte hårfärg på kicks, efter det så ringde vi dom igen efter mer pengar och så gick vi och solade, vi "delade" på ett solarium så det va ganska trångt xD båda somnade där inne i ca 10 minuter :P det va ju inte så konstigt eftersom vi inte har sovit en blund på hela natten. . har vatt vaken sens igår morgon. . vi är aas trötta kan jag ju säga. Men nu måste jag dra mig för vi ska (hur trötta vi än är) färga håren nu, emmsi ska färga utväxten och jag ska bli ännu blondare (: sen blir det kaffe och chocklad för att bli lite pigga !!








trött som en idiot !






älskar dig gumman <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0