GRATTIS PÅ 16 ÅRS DAGEN ÄLSKLING!

gårdagen började med att jag låg som vanligt och drog mig i sängen och sen smsade jag wawwa å dom och så åkte jag å manda dit, wawwa och basse skulle spela tennis så vi satt och kollade på, sen drog vi hem till wawwa igen men då skulle älskling hem och fixa saker tills idag. när vi kom hem till wawwa så duschade han och sånt, sen gick vi till åleds hallen och köpte mjölk och monster. sen segade vi som dom nissarna vi är och bestämde att vi skulle va hos wawwa på kvällen, så vi meddelade våra homeboys och sen så kom dom en efter en, elin, ludde, jonas och älskling (: vi satt och tittade på filmer och så. sen när älskling sa att han skulle gå vid 1 typ så fick han inte! det (: jag lyckades hålla honom kvar tills halv fem på morgonen och så myste vi hela natten. förutom när amanda sprang runt och skrek och sprutade rak lödder på allt å alla . . >.< hahaha !! en timme efter låg hon och sov som en stock på madrassen i vardags rummet xD haha och så låg det en glidare och sov i soffan med xD efter att älskling hade gått så la jag mig jämte amanda och tittade på filmen ett tag tills jag somnade och missade slutet på transformers (fast har redan sett den innan ändå), men typ bara de 20 sista minuterna, sen vaknade jag igen när ludde stängde av tven och så gick jag in å la mig i wawwas rum och sov i typ 3 timmar för amanda kom in och fulade sig vid 9 . . hon satt och snackade men jag lyssnade inte ens .. jag ville bara sova! sen gick hon eller nått så somnade jag och vaknade vid 11 och gick in i vardags rummet och satt mig med de andra, sen åt vi frallor/baugetter men vi hade inget att dricka så vi tog mopparna till åledshallen och köpte cola å kakor å rost mackor å juice, sen åt vi när vi kom hem igen. efter vi hade ätit så duschade jag å elin .. hufrmp >.< no comments. . ludde ? ;@ sen efter det så segade vi vid tven och sen ringde någon mig och sa att jag skulle hem så tog moppen, nu har jag bara städat och vatt lite med gabbe, ska typ in till marinfestivalen senare eller nått . . (:


buff fluff

på väg till wagner


neger på tennisplan

amanda och älskling

;/




glidarn' . .sover med brillor på .. (Y)



imorse;




mm, frukost (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0