catching up eller nått ..

har vatt lite efter med att uppdatera de små händelserna från de senaste dagarna xP ahaha

Rix fm Båstad:
det va ju kul och så, mest mysigt typ, har vatt roligare dom andra åren .. men fick iaf träffa elin (det va ett bra tag sen sist), fast va inte så mkt med henne, va mest med kajsen. . träffade älskling snabbt och sen träffade vi bengan och co. innan vi åkte hem (runt 11) så köpte jag en glass och sen mötte jag och bella upp mammsen och ola och drog oss hemmåt ;]

i onsdes så va jag med älskling (2månads dag) hemma hos honom, tittade filmer med tilda och så, myste (: <3

i går .. eller ska man säga idag, kl är ju prick 02.01 nu så det är ju fredag, men man säger väll ändå idag .. om ni fattar ? iaf så tog jag och mandis 13.16 bussen in till stan, vi mötte upp emmsi, miley och elin på espresso house där jag även slurkade (?) i mig en frapino :D sen gick vi runt lite, köpte godis och sånt. och så såg vi ken ring med :P (G's) han är ju i halmstad nu. sen tog vi bussen hem vid 20 i fem efter att ha både tatt det lungt vid bibblan och ändå fått springa från gina till bussen. . (eller jag och emmelie fick springa iaf). jag amanda och miley hängde med hem till elin och så käkade vi lite snabbt, sen drog vi till öja sjön och hade en sån liten gullig ide som vi får ibland, planen va att vi skulle bada näck. . som sagt så gör vi såna busiga saker lite då och då . . xD haha, efter många om och men så va vi alla fyra i utan kläder(eller bikinis), men det tog inte mer än fem minuter innan vi hörde amanda skricka: OH NO! OH NO!, och jag ba: ey whaat? Amanda: MOPPAR MOPPAR!! alla andra : AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!!! hahahha vi alla kutade upp och tog våra handukar innan någon hann se oss! shit vad vi skrattade !! xD det visade sig att det va raksarna och peter som kom.. säger bara, tur att vi hann upp annars hade det blivit lite awkward . . ^^ hah ,men vi drog på oss bikini och åt lite melon, sen badade vi lite till med våra små vänner som gjort oss sällskap, och sen åkte vi hem till elin igen. där tittade vi som vanligt på film, fast vi såg inte hela för vi ville hellre åka hem till fille som inte ens va hemma . . det fick bli så att vi satt oss på furran. . och så hade tobbe sett att min moppe stå där så han kom dit sen gick vi alla hem till honom och tittade på film, vi såg på 8 miles som jag faktiskt aldrig sett förut (jag vet, alla har typ sett den men inte jag, vilket är lite konstigt med tanke på att jag älskar eminem. .) men den va iaf skiiit bra! det va några andra små nissar i ett annat litet hem som oxå tittade på just den filmen just i kväll .. :P vilket sammanträffande va ? (basse och wagner?) :D

efter att ha lämnat miley och amanda och själv ha kommit hem så fick jag ett litet samtal från hempel och fille med lite .. eller väldigt trevliga nyheter angående imorgon kväll. . . vad det va får ni veta imon eller nått :) och så fick jag även ett sms från emmsi som undrade om jag ville hänka till stan imorgon bitti, och eftersom jag och amanda redan bestämmt att vi skulle åka till stan så sa jag ja, vi åker alla tre (Y) toodels !

tisdes :


har inga bilder från i onsdes . . :$

torsdes (idag). . . :



"ego girl . . . " :_








det hände även en liten insident med bellas mousse i morse .. så köpte en ny till henne (A)

bibblan

käk

miley







när vi kom hem till elin så gjorde vi en god smoothie

Kommentarer
Postat av: Emmelie

HAHAHA GILLAR AMANDAS MIN PÅ ENA BILDEN ;) HHAHAAHAHA "VI HAR INTE GLUGG IAF, JÄVLA GLUGG JÄVEL" NEEJ! ELAKA VI ÄR :(

2009-07-10 @ 12:44:23
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0