det va en trevligkväll och lärde känna många nya människor .. :)

hmm. . vart ska jag börja, igår åkte vi (REA- Ronja Emmelie Amanda) då in till stan som bestämmt, det fick bli att ta 13.16 bussen då alla hade försovit sig ^^ vi skulle egentligen tatt bussen vid halv 10. vi träffade anders, fille, poppe och hempel vid donken. snackade lite med dom och så, gick runt lite, sen gick vi in på donken och satt där istället (och så såg vi ken ring igen och hans barn som är så jäävla söta!). vi gick runt massa hela dan och tillslut va klockan kvart över fem och då kom vi på att vi hade bråttom, vi fick ta bussen 18.10 efter att ha suttit en timme inne på donken och väntat på att det skulle sluta regna. när vi kom hem så hämtade jag bara några grejer och tvättade bort sminket sen stack jag ner till gården eftersom jag lovat malin att jag skulle komma (; där nere fick vi massa godis och läsk osv, mumsigt ;) så fixade vi tjejer oss sen fick vi skjus av malin upp till hempel där han, fille, hans bröder och deras kompisar va :P sen kom älskling och några fler. vi började dricka lite och så. . hade fett kul förutom en speciell timme där nån stans i mitten av kvällen^^ haha inga kommentarer, men iaf sen blev allt bra igen och jag gick ner och dansade och sjöng med alla! sen blev jag trött och så typ.. så la jag mig i hempels säng men den va för varm så jag tog en tupplur på balkongen istället, det funkade oxå. sen gick jag ner igen när jag vaknade och dansade mer och bara hade kul ! (: det blev en fett nice kväll tillslut, vi började vandra hemmåt runt 20 över 2 och så slaggade jag hos amanda.






hempels ena bror, dom är fett lika alla tre ändå, kanske inte på bilderna men irl.








hempels andra bror :P

nicke å jag (Y)



jennifer

när vi kom hem till amanda och skulle sova så dåg jag att hon hade städat . .

eller inte ..

Kommentarer
Postat av: Emmelie

SV: Eller hur! Dröm vidare... xd

2009-07-11 @ 16:03:38
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0