i wanna be like the sunshine

idag fick jag något gjort, åkte in till stan vid 13.16 med miley, när vi kom till bushålsplatsen (1-2 minuter innan bussen kom) så såg jag att jag inte hade mitt busskort .. kom på att sara hade lånat det när hon va med bella igår O.o PANIIK ! som tur är bor sara PRECIS jämte busshåls platsen så ringde bella som hade sovit där så kom hon ut med busskortet ! snacka om tur ? åkte in iaf .. :P gick och tittade i massa affärer men hittade inget .. sen kom emmelie in och så mötte vi upp henne och fortsatt gå i affärer, hittade två små fina saker på hm och så. . sen drog vi till donken och käkade .. hah skrattade så jävla mkt med, fick ont i magen! fan vad kul d va !! xD HAHAH ! stannade i stan tills typ 20 över 7 sen drog vi hem till miley och satt nere i hennes rum och flummade oss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0