vi är böhmens finest och vi är på G

idag åkte vi till lisseberg med gården, hade riktigt jävla kul asså !!!! gick mest med amanda, loo och robin först men sen träffade vi anders, tobbe, teddy, simon, felle, hanna, emma och andrea och så gick vi med dom oxå. vi åkte inte så många karuseller men vi åkte samma flera ggr och stog mkt i kö. jag åkte lissebergs banan typ 3-4 ggr, balder 3 ggr, kanonen 3 ggr, kålorader 4 ggr, spinn rock 1 och flumrider 1. det va så jävla härligt att åka kanonen! och det va jäävligt härligt att åka spinn rock med, först ville jag inte åka för jag vågade inte, men så tvingade felle och hampe mig så till slut åkte jag den och jag skrattade fan så att jag fick tårar i ögonen, men samtidigt så skrek jag .. jag tror att jag skrek högst av alla som åkte den xD och sen när vi åkte kålorado så sa amanda : alla stäng munnen nu!(när vatten strålarna kom) haha, så fick hon en vatten stråle i hela ansiktet (och i munnen xD) och så knäckte sig felle och så fick hon oxå vatten i munnen bara för hon skrattade så mkt xD! innan vi åkte hemmåt hann jag köpa en sokervadd (det roligaste va när jag stog och åt min kladdiga sokervadd som kletade i hela annsiktet, så vände jag blicken mot tenny och såg att han stog och skrattade åt mig, haha så jag knäckte mig och så började han skratta mer och jag med sen stog vi där och skrattade typ fem minuter xD ) och så köpte jag även en klubba som jag tuggade på på vägen hem . . aa, som sagt så hade jag riktigt jävla kul, men saknade älskliing allt för mkt och tänkte på honom hela dan ;( <3


vi åkte alla med killarna i mackans mini buss på vägen dit

körde dit nån gång vid 1 på dagen

mackan






FRAMME !! :D

inne i spegelhuset



pimp







innan vi skulle åka balder första gången.



baaaaldeer :D




Ben & Jerry i mitt hjärta föralltid !!

muuuums !!!! chocklate fudge brownie !



grabbarna på vägen hem

hahahaha xD



vi tog en paus i vaberg på vägen hem och då gick vi imon statoil och kissade och köpte dricka och godis (;

hade en liten sparv sovandes på min axel hela vägen hem :P va hemma vid 20 i 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0