Hu Yu Hai Ding ?

idaget har jag som sagt klippt mig och färgat håret, efter det åkte jag och hämtade emmsi och så åkte vi hem till mig och snackade och satt vid datan. senare plattade vi my hair och efter det åkte vi till emmsi igen (: väl där så klippte jag hennes hår, visste inte att jag hade sånna frisör skills ( det blev liksom bra (A) stolt* ) haha, sen fixade vi till oss och körde till licious, jag och emmelie tog plats i källaren vid baren och pumpade music, emmelie högg även lite ved . . duktig som hon är xD uppe på rummet hade vi oxå music, vi lirade typ nått gta liknade spel på filles data med, d va kul ^^ eller inte . .. det ända vi gjorde va ju bara att döda alla >.< men vi åkte iaf hem vid halv 1 typ och så åt vi och sånt :D

nu är klockan 1 minut över fem och vår plan går som planerat . .imorgon bitti (efter att ha suttit uppe hela natten) så tänkte vi ta oss en runda in till stan .. och köpa en hemlig sak som ni får veta mer om imorgon, och ska även va frissa imon igen ;)


några bilder på nya frillan (Y)











duktig flicka .. noot ;O



Dagens låt : MJ - Beat It ;)





haha, jag och emmsi dampade med chocklad sås !! skrattade som fan och filip stod och kollade på oss som vi va två efterblivna idioter och utryckte sig genom att säga : ni är fan cp!

men när vi tog denna bilden så hade vi typ den tanken i huvet fast om honom ..

lunkentuss . .  även känd som fissen ...

snygging på hög nivå .. eller inte :D:D:D:D:D:D:D:D:D:Szjhjasopfiguiklaöskfjogu oqklwjg6or jkmasjdhn m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0