vi kommer va i hallands posten på måndag eller tisdag (:

igår åkte jag hem till emmelie vid 3 jag fick ta med mig oboy till henne för deras va slut, vi satt och åt och snackade aas länge och så satt vi vid datan med, sen drog vi ner till gården vid 7 för lotta bjöd på pizza :D äälskar hennes pizza men åt knappt något för va inte hungrig. älskling och dom va där, har knappt träffat honom på 2 veckor :( men dom va bara där en liten stund. hallands posten va där med, och tog bilder och intervjuade och så :P efter det så gick jag och emmsi upp och spelade lite gh, fast orkade inte spela så länge för vi va aas trötta så vi fixade med naglarna i stället. då kom simon och teddy upp och skrämde oss och sen spelade dom ist. sen kom bettan med och sen kom det bara fler och fler(: jag och bettan gick vi ut lite för det va så jävla varmt där uppe, då kom loo så gick vi till han men han skulle gå in så d gjorde vi med ^^ . . vi gick upp och satt oss med alla i sofforna jag bettan och emmsi hade typ damp och fulade oss! det stängde kl 12 så då stack vi ut. satt i byn med dom nissarna som va där. . vi väntade på loo för bettan ville träffa han, sen när han kom så va vi med dom i byn och så fick jag ett meddelande av emmelie som sa att hon skulle snacka med mig så jag fick skynda mig hem och in på msn där jag satt ett tag innan jag bestämde mig för att sova.


oboy i en påse (Y)

mm macka med sån god chocklad/kola sak på sig :)

mmm ;)

lotta och malin i köket :)



så jävla sööta !! :')

Kommentarer
Postat av: - rorrooo

mitt namn är också Ronja, :) Lägga till varandra via bloglovin?

2009-07-25 @ 13:23:35
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/
Postat av: Emmelie

VI ÄR F*CKING BÄST!!! HALLANDS-POSTEN O ALLT... (Y)

2009-07-25 @ 14:47:55
URL: http://pontusblondin.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG ÄR SÖTARE ÄN HAMPE !! :O <3

hihihi (a)

2010-05-03 @ 11:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0