seeeeeg !!

igår va jag hemma hela dagen och tittade på 3 filmer. . först en princessas dagbok , sen spy game och sist blonde ambition. senare så bestämde jag och kajsa att vi skulle dra ner till furran och bada lite, så hon tog bussen hit och så fick jag hämte henne vid marelid, på vägen dit så mötte jag fille och tobbe och sen mötte jag dom på vägen hem oxå och så stannade vi och pratade med dom lite.sen åkte vi bara hem till mig och hämtade min väska och sen tog vi moppen till furran vid 8. badade inte så länge, stack typ hem igen vid halv 9 eller nått. när vi kom hem så tittade vi på resedent evil 3 och sen we own the night. jag har redan sett båda innan men båda är fett bra (: jag somnade på soffan och när jag vaknade så gick vi upp och la oss.

Idag har vi typ tittat tv hela dan igen ^^ och så har vi fixat lite i mitt rum för mamma och ola har köpt en ny (en större) säng till mig :D så jag och kajsen bärde ut min gamla och så damsugade jag och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0