"allt är knas"

igår (förgår nu) va jag på stranden med älskling amanda emmelie elin robin och BK, vi badade och solade där tills kl 5 eller nått, då åkte vi tjejer tillbaks till stan och sen till böhmen och hoppade av vid furran, sen va vi där ett tag badade lite där oxå, träffade bettan och så (: sen bestämde jag amanda elin och emmelie oss för att sova hos emmsi. så vi fick skjus av lia och dom från cuty gården hem till emmelie, vi åt och snackade massa osv. vi somnade tillslut vid två.

idag (i stortsätt igår) så väkte emmelies mamma malin oss vid 8 och så gick vi upp och klädde oss och sen åkte vi med malin in till stan, vi tittade lite på gina och sen tog vi bussen till stranden runt halv 11. schtekte som fan och badade mindre pga äkliga maneter . . . sen tog vi 15.15 bussen till furran träffade alla, amanda stack vid 4a men jag låg kvar, senare kom bettan och då va jag med henne tills hon skulle hem och äta, då åkte jag och fille till furran med hans moppe och så kom massa andra och så badade alla ett tag, sen va det jag som skulle hem, gick hem och fixade allt som skulle göras sen duschade jag och sen ringde jag bettan igen och stack ner till byn för att träffa henne, micha mfl. sen stack vi upp till andra sidan och va hos matte ett tag. bettan fick följa mig till prellan där jag tog bussen 01.46 hem och nu ligger jag här och ska sova om ett tag. .
BETTAN JAG ÄLSKAR VÄRKLIGEN DIG, FINNS ALLTID HÄR GUMMAN DET VET DU!!



todels <3<3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0