Reggae festival . .

pumpar  på högsta volym i bellas högtalare som jag har snott medans hon är i stockholm :P i morse vaknade jag halv 2 O.o asså halv 2 . . jag har aaldrig sovit så länge :O

igårkväll så drog jag och emmelie till reggae festivlaen på laxön här i halmstad, vi skulle tatt bussen 20 över 8 men en timme senare åkte vi med hennes mamma in för då va vi klara. vi gick till festival saken och så stog vi och lyssnade på musicen vi hade redan missat jacco som sjöng vår betong två gånger. . fan ;( så vi stog där bland alla rasta och hippie folk. . ^^ haha, vi drog "ut" vid11 typ och så mötte vi wawwa och han sa att poppe och dom stod utanför folkparken så vi gick dit och så snackade emmelie med poppe och jag satt i buss kuren, då kom micka och sandra och så stod dom där och snackade med mig (: sen kom några random killar typ helt efterblivna och började snacka med oss och dom satt sig nästan  på mig så nära dom satt vafan xD hah men vi skrattade åt dom iaf för dom höll på att fula sig som fan ^^ när emmelie kom igen så gick vi tillbaks till laxön för jag skulle träffa/hämta basse, så vi gick och letade upp honom, fick höra ras cricket men ; Skin låten hade redan vatt .. älskar den låten :( sen drog vi in till stan, emmelies morsa kom och hämtade henne så jag basse å slemmet gick till donken, jag köpte en cola, andra åt 6 cheesburgare . . haha xD vi träffade k3 där med och så va han oxå med oss, vi satt med en as packad gubbe som va arg för att han hade tappat bort sina båt nycklar xD han va helt cp . . sen gick vi ut och satt där och träffade massa folk, vi gick mot bussen vid 1 och bussen gick 5 i halv 2 så vi satt där ett braa tag, han "båt nyckel gubben" cycklade förbi och frågade fall vi ville hänga med hem till honom på en pilsner för han bodde bara runt hörnet. . ^^ haha. sen kom matilda oxå och sen kom tillslut bussen :) var typ hemma vid 2 och somnade typ vid 4 för jag satt vid datan ^^

ooh shiit klockan är redan 15.00 . . O.o måste hitta något att göra idag :P

bilder från både dagen å kvällen.





haha när jag och emmelie va påväg tillbaks till henne så såg vi att jag behövde tanka :P och ingen av oss har någonsin gjort det innan så vi fick ringa hennes morsa och fråga om hjälp (: haha, det gick typ ganska bra .. spilde bensin på halva moppen bara men annars så (Y) ;)

efter vi hade tankat så åkte jag och emmelie hem till farmor, men det va bara farfar hemma så vi satt och väntade tills farmor kom.

nellie


emmsi

klinga loppan (:

vi va hos farmor tills 6 sen drog vi hem till emmelie och sen ner till gården så hämtade jag emilia och så hem till henne, hämtade byxor sen ner till gården igen å hämta emmelie och sen hem till henne igen och så skulle vi fixa oss så vi sminkade oss och så men när vi skulle platta håret märkte vi att hennes plattång va sönder :S så vi fick åka hem till mig å platta håret. . och då va klockan typ halv 9 och vi va typ klara vid 9 och så kom malin och hämtade oss och körde os till stan 

när vi hade vatt i stan ett tag och va påväg till laxön så började det spö regna som faan!! men bara en liten stund sen slutade det igen.


inte den finaste bilden men iaf en bild på mig för en gångs skull xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0