barnförbjudet . .

idag va jag på furran med amanda och träffade älskling och massa andra nissar (: badade typ hela dan sen vid 7 när det stängde så stack vi till byn. satt där och snackade osv. sen körde fille hem mig och så tog jag min moppe och så körde vi tillbaks till furran, vi va där typ inte alls länge, vi hoppade inte ens in. . ^^ eftersom fille skulle träna sen så åkte jag och amanda hem till han själva ett tag och sen när fille kom så fick vi paj och så av L8, den va aas god (: efter det så tittade vi på adulthood, den va fett bra ! och sen stack vi hem, oh nu har jag nyss ställt in moppen .. alltså nyss kommit hem ;p



manda, onja, lias, orre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0