INTE IGEEN Oo

idag var jag som vanligt på gården ( mitt andra hem ), och vi hade as kul, som vanligt. . och så ramlade jag i lera. . :@ IGEN(det va jimmy och elias fel :])  xD ååh jag svär att det är min oturs månad eller nått, det är ju vanligt att ha a bad day , men det här är inte EN bad day det kommer pågå hela månaden, det har hänt något alla dessa 4 dagar i mars. I morse vaknade jag upp och hade så jävla ont i ryggen att jag inte ens kunde stänga en dörr utan att det kändes som om att någon smällde till mig på revbenen, och så hade jag det heela dagen (fortf) fast bara på högra sidan.
nu ska jag iaf fortsätta se på scrubs sen ska jag sova(:
xoxo



saaknar dig älskling, kom tilbax till mig <3 ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0