Ledig idag :)

Idag har jag studiedag, och därför va jag ute igår och grillade nere på höljen med hela gänget. . det va faktiskt trevligt men va tvungen att sticka hem tidigt ;/ idag ska jag och amanda göra våfflor, om hon vill det då alltså, har inte frågat ännu . . eller , jag ringer och frågar nu . . haha , shit som hon bråkade med oliver xd  men hon kommer snart sa hon iaf :) hihi. . sen ikväll ska vi nog til gården för dom har fixat så vi kan ha tjejkväll där, typ baka och hyra film och sånt :D fasst det är inte säkert att jag får ^- men det märker vi
xoxo



idag åker kajsa till thailand i tre hela veckor :( kommer sakna dig sjukt mkt älskling <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0