Ooverprotected

Fredag : i dag efter skolan stack jag elin amanda och emilia hem och packade kläder för att sen åka in till amandas pappa, vi stack i och för sig inte direkt till honom, först gick vi lite i stan. . jag köpte tajtsen jag ville ha och en tröjja och en kofta (: sen stack vi då hem till TB (amandas farsa) och försökte (på msn) hitta någon som hade fest. och det gjorde vi oxå :)  Det va bekim som hade fest. Först när vi kom dit så va det typ as lamt . .vi kände nästan inga där och så, sen kom erica och madde och så kom natalie oxå, och sen började allt annat folk bli sosiala .stavning*  xd vi hade skit kul och så men fick sticka hem ganska tidigt. . ;/ typ vid 12, pga att det uppstod några problem. så vi fick istället sitta hemma hos TB på amandas rum och snacka, det va faktiskt mysigt och vi satt uppe typ tills 3, eller inte jag jag somnade och vaknade några ggr där emellan xd men det blev ändå en ganska trevlig fredags kväll.
xoxo



( inga bilder från ferren )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0