kul på msn ..

Först fick jag en text på msn där det stod : alla tjejer ska ha en sköldpadda längstfram på namnet så skicka detta till alla tjejer, killarna får inte veta så dom ska undra vfr vi har det .. nått i den stilen xd :P
fråga mig inte vfr david har det för det vet han inte ens själv . .


sen fick jag :

nu har killarna också likadana sköldpaddor så nu måste vi byta, byt till Sniglar ( sn )

och berätta inte för killarna!

skicka till alla tjejerna på din kontaktlista


 hahah snakca om att va no lifer hahah

så till slut bytte jag till min egna lilla sak , en kaffe . .david tog en bil



hihihi .. .


Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen där är ju jag:)<3

2009-03-10 @ 20:02:18
URL: http://lillammalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0