Min helg

Fredag; idag åkte jag och amanda in till stan, vi träffade gustav linus alle calle david jonas jocke, mfl. på bussen och så gick vi med dem lite sen skulle dom till gc, då stack jag och amanda till gina, jag köpte en ny t-shirt.sen stack vi till donken och åt, och så kom elisabeth andrea emma och jenny, så satt vi med dom, skrattade as mycket. sen stack jag och amanda ner till gc där killarna var, spelade lite och sånt kul. sen tog vi bussen med dem hem , jag fixade mig lite och  sen stack jag te amanda och därifrån vidare till robban som hade fest, vi hade jätte kul faktiskt, kom typ hem vid tre och vaknade vid åtta (Oo) av att amandas mamma ringde ,(LÖRDAG) sen vid tolv eller nått stack vi hem till amanda och vid halv fyra stack vi till gården, då var den inte öppen. . den öppnar tydligen 4 på lördagar, men Lia släppte iaf in oss vid kvart i. sen var vi där med emmelie och målade naglarna och spelade gh osv(typ som en tjejkväll). sen stack jag och amanda och gibbe upp te tobbe och tittade på film, först såg vi : XIII, ( tittade ej så mkt ) sen såg vi: center stage turn it up, den va AS braa (var helt inne i tvn)!! sen stack vi hem när den slutade och så sov jag hos amanda.
söndag(idag): har inte gjort så mkt, tittade på lets dance med amanda typ vid 12 eller nått och sen stack jag hem och så har jag bara suttit vid datan.
xoxo



Fredag:

jonas , linne och gustav på game center.




från vänster <--- davve elias jocke, linus ,calle


Zaheja, davve å calle


inne på video mix. .



tröjjan jag köpte.

elin och ronja, hemma hos robban i hans badrum som jag och elin älskaar !!! Oo


bara bilder sens i fredes . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0