ÄLSKAR DIG EMILIA SÅ JÄVLA MKT <33

idag är det lördag och jag vaknade upp med amanda elin och emilia hemma hos torbjörn (TB, även känd som amandas pappa). först på morgenen ducshade jag sen gjorde vi oss i ordning och stack till stan (: jag köpte godis på sweet and tobako och frapino på espresso house haha och en ben och jerry glas (det gjorde elin oxå), sen stack vi till nått ställe i stan och mötte upp lisa och lasse, så körde dom oss hem till elin, fast bara mig elin och emilia. . amanda skulle hem. hemma hos elin fick vi soppa som hennes mor hade lagat, det va jätte gott. sen tog elin en ducsh och sen åt vi våra ben och jerry glassar :D efter det stack vi ner till idrotts hallen och tittade på elins lillebror johan när han spelade fotboll, han va jätte duktig, gjorde mål och hela köret. sen skulle vi hem till elin igen . .vi hämtade våra saker där och sen stack vi till mig och så hämtade jag kläder och så åt vi där med, nudlar . .muums :) sen stack vi hem till miley och gjorde oss i ordning och fixade allt till kvällen. wawwa ludde basse philip och råttan kom dit med och så stack vi vidare till jessica på ferre, det va lite problem och så i början men sen fick vi va där :) hade jätte kul men sen blev det problem lite senare igen. . :(  då stack vi hem till mig istället ( jag amanda elin wawwa basse kevin och carim) det va mycket roligare där :D hihihih, vi dansade som fan och hade musiken på högsta volym. . det va bara vi hemma. .sen kom mamma hem vid 1 och då stack vi ut för att följa killarna till bussen. . fast dom var inte riktigt säkra på när den gick, vi trodde att den skulle gå vid ungefär halv 2 . . men nej så va det inte, den gick klockan två, då hade vi stått där en timme typ och väntat. . fast det va inte så farligt faktiskt, det kändes inte precis som en timme ;) sen när killarna hade åkte så körde erik mig och amanda hem till mig på hans moppe, så nu sitter jag här och amanda ligger och snarkar..
hoppas att ni har haft en lika trevlig kväll som jag :)
xoxo




amandas rum hos hennes farsa (det är vi som har skrivit)


Dagens outfit:
allt är från gina .. ;P (nya tajtsen på bilden:D)eller .. jackan är från carlings


prövade skor på skoaffären mittemot espresso house. . finns alltid så jävla snygga skor däär !! LOVE!


HAHAHHAHA xd så jäävla bra!!


istan och hemma hos elin :)

i gympa salen och tittar på jolle

kvällens outfit :
tajts . .
klänning: gina
Kofta :bikbok (emilias)
skor : (emilias)


emilia och philip

wawwa hemma hos mig

elin och amanda



så här såg det ut när vi skulle kolla bussen .. pga en speciell lite brasilanare .. ;)

Elin :D

wawwa <33

k3 och baz3

K3 basse wagner och ludde(carim)


good night kiss
 

Kommentarer
Postat av: emilia

ååh gumman! jag älskar dej med, du vet hur mycket du betyder för mig.tack för denna helgen, även om, det blev lite problem. vi är bäst tvillingsjäl! <3

2009-03-23 @ 09:36:31
URL: http://eemilia.blogg.se/
Postat av: bella

fin jag är där på väggen xD

2009-03-25 @ 15:25:09
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

faaan vad snygga dem leopard klackarna var :| vill haaa :D <3

2009-03-29 @ 11:22:19
URL: http://josefineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0