bad luck. .

Idag va jag på gården, amanda skulle kommit dit men det gjorde hon aldrig, så jag stack med killarna och spelade fotboll, det va kul. hade typ oturs dag!! fast det är vanligt för mig nu för tiden -.-  jag ska berätta allt dåligt som har hänt mig idag .. först så rammlade jag över linus på asfalten, sen fick jag en hård boll i magen, efter det fick jag en till hård boll på revbenet, sen ramlade jag över max, sen knäade tobbe mig på knät och så fick jag så ont så jag la mig ner och så slog jag i huvet i trappan, se när jag skulle sparka elias så kom foten helt konstigt så jag fick as ont i den med . . ( haha ,tycker synd om mig själv xd men nu ska jag fortsätta se på filmen på 6an, in the mix heter den, den är faktiskt jätte bra. . och väääärldens snyggaste usher är med i den :] hihi
xoxo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0