down in the dirt. .

idag(tisdag-3/3-09) var jag på gården med amanda, det är skönt att va med alla sina vänner som alltid gör en glad och får mig att skratta, det är precis vad jag behöver just nu! vi hade kul som vanligt men va ändå ledsen nu för jag har förlorat min bästa vän och massa annat. . men så länge jag har amanda wawwa jimmy basse elisabeth felle kajsa amanda m amelie elin emmelie emilia och några fler så finns alltid hoppet för jag älskar mina vänner och min familj över allt annat.
xoxo



jag måste bara berätta med, jag hade vatt med felle när hon skulle göra en sak , hon ville inte gå själv så jag fick stå med henne, iaf så skulle vi gå tbx till skolgården igen, och så går vi i leran och tror ni inte att jag sätter mig ner rakt på röven eller?,va heelt fucking brun på hela sidan av byxorna eftersom jag låg kvar där ett bra tag och skrattade, jag skojjar inte när jag säger att vi skrattade typ i minst 20 minuter!! men som tur i oturen .. så hade felle extra kläder med dig( HAAALELULEJAA!!! ) :D




jag försöker flytta stolen på ett tyst sätt ..  men det gick inte.. sen kom en lärare och hjälpte mig , jag och felle skrattade as mkt åt det xd
 
man ser ju inte ens hälften på bilden , men jag lovar! det va värre xD





Kommentarer
Postat av: emmelie

gumman, du vet att vi finns här! <3



haha, stackarn med smuts på rumpan! :O

2009-03-05 @ 11:43:32
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0