Get smart

igår (fredag) så va jag på gården med emmelie en liten stund sen skulle hon till stan så satt jag på gården med killarna och väntade på amanda (som är almänt seeg!), sen kom hon typ vid 10 över fyra och så gick vi till bussen 5 i halv 5, och sen inne i stan så gick vi med bettan och emmelie,jag köpte en jätte fin bh och ett par trosor som hörde till. sen stack emmelie hem vid 6 typ och då stack vi till donken och åt, träffade obad där han satt och käkade med oss. . sen stack vi till bussen med honom och hans vänner.(såg en kille från andra avenyn inne i stan) vi väntade där i ungefär 40 minuter, så gick inom videomix under tiden. sen träffade vi felice nunna och ellinor vid bussen, dom skulle till oskarström på fest.så vi åkte bussen med dom och sen stack vi hem och fixade oss. . skulle egentligen till samma fest som dom, men fick inte komma dit, så vi skulle gå till tobbe istället och titta på film, och på vägen träffade vi ellis nunna och felice igen, dom va på väg från festen för den va as tråkig sa dom.och så stannade vi med dom när dom väntade på bussen. . så ringde basse typ 20 ggr. . och korre med :D (min bebis korre), och så kom dom oxå, haha när korre kom han ba : mamma, jag strulade nästan med en 17 åring, ahha han är så jävla sööt , men han va as full. . >.< vi gick med dom ner till prellan , det tog as lång tid, det brukar ta ungefär 10-15 minuter , men denna gången tog det minst en halv timme. . träffade matte och jimmy påvägen ner, dom va ute och körde moppe, eller något liknande.. ^^ sen vid prellan så fick amanda jätte ont i magen, så vi satt där ett tag, sen skulle basse och dom dra upp till festen igen, när vi skulle dra vidare till tobbe. . . . hos tobbe så tittade vi på film som vanligt (: såg get smart, den va as rolig. när klockan va typ nångång vid 1 så gick jag och bettan ner och skulle hämta mat , men vi visste inte vart mackorna fanns så vi gick upp igen och då skulle tobbe sova, han la sig inne på sitt rum , jag amanda bettan och simon låg i soffan , jag somnade typ vid halv2 kanske, och amanda väkte mig klockan tre på och sa att vi skulle gå hem. . det va as kalt och läskigt, för det va typ mitt i natten och så bor tobbe vid en tågstation , hatar att gå där när det är mörkt xp sen sov bettan hos mig och idag va vi och tittade på ois cupen (:
xoxo



hittade byxorna som jag ha velat ha så länge i min storlek. men dom va lite lite stora vid låren och som sagt så är det ganska svårt att få över dom över fötterna pga att dom sitter så tight där ..

vill ha dessa , ska köpa dem om de finns kvar när jag får mina pengar.



vårt lag (oskarström=ois)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0