ois cupen

Lördag : imorse vaknade jag upp med elisabeth, vi tittade på hannah montana och 90210 på morgonen :p sen gick vi som sagt ner till ois cupen , ois förlorade en match och vann en, så dom spelar på söndag med. sen gick jag hem och lekte med min lillebror gabriel. och senare på kvällen stack jag och amanda hem till tobbe och tittade på film med honom basse och jimmy (: det va mycket kul och mysigt som alltid, jag somnade typ vid 1 och vaknade vid 3 ( igen), då skulle vi gå hem, shiit vad trött jag va då. . hade aldrig orkat gå hem, och därför va det tur att anders erbjöd sig att köra oss, han släppte av oss hos amanda och så sov vi där (:

Söndag : idag vaknade jag då hos amanda, stack typ därifrån vid 12 eller nått, och så fixade jag mig och så, jag fick hjälpa gabbe med, han spelade på mitt xbox. sen efter jag hade ätit så stack jag ner till ois cupen(solo, för amanda vill inte följa med), när jag kom ner så stod tobbe jimmy basse och dom utan för idrotts hallen som tur var, så jag slapp vara själv , jag följde med dom in i omklädnings rummet och sen va jag med dom hela tiden. vi hade kul, ois förlorade dock men det va ändå kul ;) vid 5 gick jag till skolan där jag blev upp hämtad av mamma och dom, vi skulle åka till olas föräldrar. vi åkte hem vid 9 och direkt när vi kom hem ducshade jag sen la jag mig här, med min data, i min säng (: nu ska jag fortsätta se på beck sen ska jag nana. . godnatt
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0