cat fight

min otur fortsätter. . idag fickjag en boll i huvet :@ hah och sen när jag och amanda hade värsta cat fighten så flög jag ner på golvet ett antal gånger, och tillslut när jag skulle hoppa över hennes ben så skulle hon fälla mig så hon drog upp dom i luften ( hon låg ner på marken ) och jag flög och gjorde typ värsta volten, var ca 1-2 cm ifrån att flyga in med huvet i pingis bordet (det hade inte kunnat sluta bra. . ) , fast jag han ta i handen i bordet i stället, med mina reflexer så är ingeting omöjligt (: men amanda däremot fick as ont så hon kan knappt gå, för jag trappade henne på bennet med när jag ramlade . .inte med vilje då alltså.men nu är jag fett arg , för en annan sak, inte det. . måste sova oxå! god natt

xoxo




här är killarna när dom spelar fotboll

hoppade in över till furran med, shit asså jag har aldrig sett det vattnet så smutsigt ;O




Kommentarer
Postat av: bella

ser ju fan ut som en sjö typ :O:O

2009-03-21 @ 17:41:52
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0