en väldigt mysig lördag !

Vid typ 18.30 idag stack jag till gården för att va med emmelie, det va inte så många där men vi hade skit mysigt och skrattade aas mkt, jag och emmelie = tre ord räker, VÅR HUMOR KNÄKER!! vi satt och sjöng singstar och så gjorde vi sån playback där man lysnar på sig själv när man sjungt, och så mixade vi ljudet så det lät helt cp, vi knäckte oss totalt !! haha , sen satt vi där nere igen med typ elias max filip råttan loo crippe osv (: och då ringde basse mig och tvingade med mig upp till jossan, fast jag ville egentligen inte med för jag umgås aldrig med dom personerna som va där. . så jag trodde att jag skulle typ sitta där helt utstött . . jag tvingade med råttan och balloo, så blev det först ett jävla liv för loo och råttan var inte välkomna, men det fixade batman. . ^^ vi hade iaf kul till slut ! vi sjöng singstar där med och det blev mycket "nya" vänner, som jag känt liksom lite längre och så men som jag aldrig snaclar med typ .. vi hade jätte trevligt iaf, tills min mamma ringde och förstörde .. :( då va hon på väg från stan och tyckte att hon skulle hämta upp mig så jag inte skulle behöva gå hem själv , men nej  sa jag då och förklarade att basse och dom skulle följa mig iaf halvvägs, men hon tyckte att det va nödvändigt att hämta upp mig ändå .. >< så det gjorde hon då . . nu är jag arg på henne som fan !! men men , imon är det söndag (vilket suuuger) gården är inte öppen ¨så jag kommer troligen sitta hemma, eller så drara jag te amanda för där är vi hemma själva :) ha det så braa
xoxo




ser förjävligt ut men jag orkade inte fixa håret  . .

Kvällens outfit. . allt är från gina förutom koftan den är från veromoda


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Det var as kul, vi måste göra om det igen ;)

2009-03-09 @ 08:51:04
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0