just for tonight, maybe we´ll make it.

i fredes jobbade jag i buren med bettan, det va jätte kul och mysigt (: efter skolan gik jag hem för jag trodde att gabriel skulle komma.. jag solade lite och så medans jag väntade, sen sa mamma att han skulle stanna hos farmor så jag gick ner till gården istället och så .. vad fan va det vi gjorde nu igen .. just det, gjorde det gammla vanliga och så, sen dampade vi som faan !! jag och amanda och elin va ensamma där uppe, så först ba dampade vi sönder .. sen blev vi helt lungna och så snackade vi och så sen fick amanda sånt ryck ba : DUDI NANI HEAVEN, I'M BACK IN THE GAME... AND I WANNA FUCK! HAHAHAHHA , shit vad vi knäckte oss !! det låter inte så jävla kul men fy fan vad roligt det va xD sen tittade vi på film och dampade vidare hela kvällen, och så gick vi hem vid 11-12 och så sov mandis hos mig.


dagens :ehm .. allt är gina










lördag då .. vaknade med amanda här, sen tittade vi oc hela förmiddagen. gick ut och solade i det fina vädret tills gabriel kom, då skulle vi äta och sen tvingade han oss att hoppa studsmatta med honom. lite senare kom kattis och hämtade honom, då hoppade jag in i duschen och sen låg vi inne på badrums golvet och lyssnade på music.när jag hade klätt på mig och så tog vi min cyckel men till amanda och så duschade hon där, sen tog vi lite mat, fixade oss och stack ner till gården. där träffade vi elin emilia och emmelie, och såklart massa andra. runt 7-8 åt vi tacos allihopa som va där :) det va jätte mysigt. sen åkte vi ett gäng hem till basse och så va vi där hela kvällen, vid 1 typ när alla hade åkt förutom jag amanda och jimmy så låg vi och myste och tittade på film tills vi skulle gå till bussen vid 01.40 (: sen sov jag hos amanda.










äta tacos (:

hemma hos basse













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0