"tjej dag"

idag va jag på gården, jag gick dit med amanda, och så va elin emmelie och emilia där med. amanda gick typ efter en halv timme så jag va med elin och dom istället, vi hade jätte mysigt och kul ;p va där uppe och gjorde typ ansiktsk mask och masserade elin och sånt ;) sen satt vi där så skit gulliga utan smink (Y) . när vi gick ner så hade några av killarna kommit så vi tog med wawwa och basse upp och så gjorde vi inte så mkt, snackade och sånt bara. sen gick jag hem vid halv 7 och så har jag städat mitt rum och satt upp sån rullgardig sak (vet inte vad det heter) på mitt rum. nu dricker jag jordgubb-blåbär smootie ;p
xoxo



linne : gina
kofta: turkiet
byxor: vila

gulligt ... ?

emmsi och emilia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0