bilder

bilder sens i helgen och de senaste dagarna :


jag har bara en bild sens i lördes kväll. . men då satt vi, jag amanda och basse hemma hos amanda och tittade på film/filmer. sen gick vi därifrån vid ett-halv två, basse gick ner till poppe och jag och amanda fick hem till mig och sov.

på söndag gick vi hem till amanda igen nån gång på morgonen, hon duschade och så.. jag sov och tittade på tv. sen när jag vaknade så var jag jätte varm så jag gick ut på ballkongen.

inget smink


sen kom lillskiten oliver ut och satt med mig.

runt 6 tiden gick vi upp till gammla maredsgården för att träffa bylund.

var där uppe kanske 10-20 minuter sen stack vi ner till byn.

så åt elin och emilia en kebab tallrik nere på center och så träffade vi massa folk där nere.

......
på måndan va jag bara hemma och gjorde ingeting ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0