nya hm katalogen har kommit (y)

idag gick jag amanda elin wawwa och emilia hem till elin efter skolan, vi passade hennes lillebror, åt, tittade nya hm katalogen och sjöng lips (: sen gick vi ner till gården runt 6, gjorde inte så mkt där .. tog det lungt ;) sen hem igen vid nio , nu tittar jag oc som vanligt, ska försöka lägga mig lite tidigare ikväll så jag kommer upp imorgon.. till skillnad från alla andra dagar.
xoxo



dagens outfit:
tröja, jeans tajts och jacka: carlings
underlinne: gina


ludde i buren .. ^

hittade två helt underbara bikinis i hm katalogen !! den här och ..

den här i turkos ! :)

och denna koftan, 50 kr, vfr inte ?;)

mandis


elinåwawwa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0