photo shoot

idag gick vi tills halv 4 i skolan, det är så jävla seegt med slöjd i två timmar sista lektionen. . men jag kajsa och felle satt typ mer än halva lektionen ute i koridoren och pratade, så det va inte så illa (: efter skolan va jag med amelie, vi spelade playstation sen gick vi ut och tog kort med hennes system kamera(lägger upp bilderna när hon har skickat dom. . om typ 4-5 månader blir det väll med tanke på hur seg hon är). när vi kom in igen åt vi nudlar och spelade lite kort. . sen gick jag hem och dushade och nu tittar jag på oc (:
xoxo



soffan åt upp rasmus ..

felle pelle <33



nu är rasse tillbaka igen.. och han .. sover ..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0