oc : the sister act

idag va vi ute och gick slingan på gympan, det va härligt i det fina vädret  (: sen låg jag ute och solade flera raster med manda. hade kvarsittning tills fyra men då satt jag bara vid datan.. sen vid halv sex skulle jag egentligen ha moppekurs men så blev det inte, men det blir nästa tisdag. så istället va jag på gården vid den tiden, vi spelade typ kort och segade oss hela dan. asså skrattade som fan åt johan och korre ("joakim å jeppe") som vanligt för dom är så jävla efter och tröga xD ahah ! sen kom basse ner igen när dom stängde typ så hann träffa honom lite (: åkte med mamma å ola hem, ducshade och nu ser jag oc såklart :D




här ligger vi i solen och njuter (Y)


hempelicious

johan 'aka' joakim

korr3(adam) 'aka' jeppe & pelle.. haha han tror att jag ska ta kort när han slänger upp korten xd.. han ba: ta nu ^^

Kommentarer
Postat av: aa





härliga bilder!!



2009-05-13 @ 20:47:57
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: aa





härliga bilder!! Ha en bra kväll :)



2009-05-13 @ 20:48:17
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0