valborg

igår åkte jag in till stan vid halv 5, skulle köpa nya kläder som jag kunde ha senare (på kvällen), hittade ett par jeans tajts och en jättefin kofta på carlings. åkte hem vid halv 7, träffade crippe och looballoo på bussen, snackade om vad vi skulle göra ikväll och så. när jag kom hem duschade jag sen fixade jag mig så snabbt jag kunde, skyndade mig ner till bussen ( mötte upp amanda på vägen ) där elin och sandra stod, vi tog bussen hem till wawwa och spenderade vår valborgs kväll där (:
xoxo









hann gå innom nilson också, hittade npgra fina skor (:

hemma hoss wawwa




mindie






kvällens outfit:
nya tajts och kofta : carlings
oversize tröja: gina (bellas)
vitt "under linne": gina


Kommentarer
Postat av: eelin

FYFAN V VACKER BILD PÅ MIG ASSSSSÅ ! <3 hahahhah asg :)

2009-05-01 @ 13:11:07
URL: http://eelinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0