stenbrottet

igår efter skolan stack jag till gården, det va ingen där , eller crippe kom efter ett tag (: jag och amanda tog bussen halv fem hem till wawwa för vi skulle åka med killarna till stenbrottet och bada. vi hade inte så många moppar så det tog lång tid att fixa så alla hade någon att åka med, men det löste sig, gustav skulle komma ner med två hjälmar, och när han väl kom så hade han inga hjälmar och så hade han så rammlat med moppen, så vi hjälpte honom att få bort smutts och skit från såren.. det såg ut att göra jävligt ont! men sen kom vi iaf iväg. gustav körde amanda och wawwa mig. jag badade inte för vi hann inte vara där så länge, han som ägde stället kom och sa till oss. så jag fick trängas mellan gustav och linus på en moppe när vi skulle åka tillbaks, men det gick faktiskt bra .. förutom att jag blev blöt på byxorna eftersom att linus hade badat och satt bakom mig ^^. gustav släppte mig vid motorvägen för vi kunde ju inte vara tre på en moppe där, och så skulle han bara lämna linne sen komma tillbaks men så trodde han att jag skulle gå med basse istället, men basse skulle åka med hempel. så jag satt och väntade och hoppades på att gustav skulle fatta att jag inte åkte med dom. men det gjorde han inte så jag började gå och då ringde linus och frågade vart jag va och kom gustav och hämtade mig xd. sen stack gustav hem, och linus skulle hem och äta, så basse kom och så satt vi typ och väntade på wawwa amanda markus och lulle i en timme för dom är så jävla sega! sen stack vi hem till basse med och va där tills bussen gick kl 10. direkt när jag kom hem tog jag en allergi tablett! det behövdes väärkligen men funkade inte så bra.. 


sista lektionen satt jag bara och kollade på när min klass spelade fotboll.. ÖD cuppen

mindy (wawwas hund)



gustav sköljer sitt ben.












här gick jag .. helt solo, och väntade på att någon skulle hämta mig.

hemma i oskarström igen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0