kajsas konfirmation

igår på morgonen tittade jag på oc, sen åkte jag in till stan runt 12, skulle till kajsas konfa 20 i 2 fast åkte in till donken och åt först. efter konfan följde jag med kajsa hem, fick träffa hennes släkt och så åt vi god mat och tårta (: vi gick från kajsa vid nio, och när vi va vi rörflyvägens busshålls plats och klockan va typ 5 över nio, så kom vi på att bussen gick vid spånstakiosken (400 bussen) 11 över 9 . . så vi hade typ 6 minuter att hinna upp dit. då sprang vi som två idioter xD vi han typ precis och så kom vi in i bussen och va helt slut. farmor och farfar körde oss hem från marelid (där vi hoppade av med bussen). jag bytte om och så fixade vi oss lite sen stack vi upp råttan, va där typ en halv timme sen stack vi ner till byn vid 11. killarna åkte typ vid 12 och jag och kajsen satt kvar där nere tills 1, då åkte vi med elins mamma hem(och självklart elin då ju ^^) och så sov kajsen hos mig :)









här sprang vi som fan, det va två minuter kvar tills bussen kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0