busted ..

igårkväll skulle vi va hos mickan, vi gick dit, va där typ en timme eller nått. sen va vi tvungna att sticka för mickan hade ramlat med moppen och hade skadat sig så hon kunde inte ha massa folk där. Jag och amanda gick hem till mig och tittade lite på film, jasse va hemma hos mig med, har inte träffat henne på skiit länge. men jag och amanda stack ändå igen vid halv 11, då gick vi upp till gammla mareds gården och mötte basse och loo som först skrämde skiten ur oss . . . och sen så va civil poliserna ute och vandrade oxå, vi trodde att det va ett gäng alkisar först när vi såg dom från långt håll, så började dom gå mot oss vi blev as skraja innan vi märkte att dom va poliser xD vi snackade lite snabbt med dom sen gick vi in till tobbe och satt där och tittade på film och myste tills klockan ett , då kom robin och hämtade mig och amanda. jag tittade lite på oc innan jag somnade, och vaknade därför med tven på imorse. tittade lite nu på morgonen med. och så kom gabriel hit också för en stund sen :D har saknat honom.
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0