i'm heartbroken to many times ..

va nere i byn igår på dagen, delade en pizza med amanda.. det va as länge sen jag åt det. va där nere tills 6 eller nåt, sen körde marcus hem mig och så duschade jag och sånt. ringde och snackade lite med amanda om kvällen, vi skulle till poppe , eller hon kunde inte följa med så jag skulle till poppe. jag stack dit vid 9, hade skit roligt, dansade, skrattade och dampade förfullt xd. sen var vi där tills typ halv 2, då skulle vi dra hem men efter ett tag så gick vi till phille henriksen istället för kajsen ville träffa sebbe (som va där). dom hade ett sånt skiit fint "ute hus" där vi var. fast jag satt typ bara vid hans data där.. gick hem vid 2, kajsa sov här med.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0