en "sjuk" vecka!

jag mår defenetivt bättre ! har ingen feber alls .. är lite krasslig i halsen bara, enligt mormor så får jag inte gå ut.. asså O.o har inte varit ute på fem-sex dagar ;S vill ut :( med tanke på allt vi har att göra i skolan just nu så hoppas jag på att få gå imorgon !!

i lördes så hade jag inget at göra .. inte för att jag har haft det nån annan dag de 5 senaste dagarna men ändå, så jag sminkade mig i temat scene girl och fixade lite ;P tog massa kort så dom kommer upp på bloggen idag :D (Y)

pratade med mormor i the phone nu. . hon sa ; du får nog va inne några dagar till!
EEHM !! NO WAY ! imorgon vill jag gå !!


ett "smakprov" på bilderna och sen andra bilder från i veckan :)


kolla in håreet ;) innan sminkning ..

och efter ..








guess what ;)

i got my babe in my bed ;) hahaha ♥





hahah .. var tvungen c|;

kolla ;) jag fick den av mamma :) det är jag å emmelie ;) hahah erkänn söta ! :D

nej men allvarligt :) här är jag och emmsi, fixade det igår :) <33



Kommentarer
Postat av: elin

ASSSÅ DU ÄR HELT OLAGLIGT SNYGG ÄLSKLING JAG SAKNAR DIG !!! <333

2009-11-30 @ 19:46:44
URL: http://eelinhh.blogg.se/
Postat av: Emmelie

<3 bff

2009-12-01 @ 12:33:18
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0