Falkenberg(Narnia)/- fredag

Jag tog som sagt bussen ifrån oskarström till stan 14.22 i fredes, när jag satt å väntade på bussen så dog min mobil så jag va rädd att jag inte skulle få tag på varken bella eller elin. Men när jag hoppade av vid norre port så stog dem båda två där. jag tog sakerna av bella sen gick jag å elin till espresso house å drack en frappe sen vidare till nya gina där vi träffade micka och snackade lite med henne. vi gick till sammans tillbaka till norre port för att micka skulle ta bussen hem till böhmen och vi till fbg, vår buss gick 16.09 och det tog en timme att komma fram, haha vi skrattade som fan när vi satt på bussen!!

när vi väl va framme så mötte vi upp wawwa som skulle hämta cleo så han cycklade iväg från oss medans vi gick mot hans lägenhet, han va hemma när vi kom dit. vi började med att duscha så att håren kunde torka å så, och sen efter ett tag så började vi sminka å ha oss, sen kom mickan och så fixade vi massa och sen typ vid 9-10 eller nått (vet inte riktigt när det va) så kom vi iväg och skulle gå hela vägen in till stan igen (fbg stan då såklart ..) och det va jävligt kallt xD vi fick stå och trängas i en där jävla kön i ca 20 minuter .. om inte mer och det va riktigt jobbigt! men till slut kom vi in, fast då va det ännu en kö -till garderoberna O.o men när vi hängt in våra saker så kom vi igång och dansade å så det blev faktiskt riktigt kul till slut.. eller tills vi kom till den biten där vi skule få ut våra saker från gadroberna igen -.- det va det värsta! riktigt jävla jobbigt alltså och en massa jävla fjortisar som stog å knuffades å skrek osv osv ! hade seriöst kunnat slå till ngn så arg jag va ^^ men vi kom efter ett jävligt bra tag därifrån med en efterbliven wawwa och en as lack elin. vi drog upp till pizzerian som låg på samma gata och så köpte alla pizza och det va helt proppfullt där inne. träffade massa nytt och trevligt folk vilket alltid är roligt. vi stannade ett tag i "stan" och sen följde vi micka till bussen och sen drog vi hem till wawwa å sov :) jag å elin låg i sängarna å wawwa kevin å cleo låg i soffa och på madrass xD haha ...



jag å micka :)


elin och wawwa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0