Falkenberg(Narnia)/- lördag

vi vaknade vid 11 i lördes av att min mamma ringde å väckte oss å ville fråga fall jag ville ha några uggs för dom va på g-kås. sen när vi skulle sova vidare så stog det ett gäng penisonärer å hade kaffe-rep eller nått utan för fönstret .. blev så jävla lack xD men dom gick sen .. efter typ 20 minuter -.- vi låg kvar i sängarna ett tag å drog oss sen gick vi inte till tv rummet där wawwa och k3 (och wawwas lillasyster cleo, fast hon va redan vaken) låg. vi satt oss där inne å kollade tv, sen gick jag å kevin å åt lite frulle å sen satt vi oss i tv rummet igen. då ville jag å elin kolla på män som hatar kvinnor med fick vi det ? nej- såklart inte.. så vi drog till willys medans dom kollade på ngn keff film. kom sen hem med ben & jerry, cola och choklad ;P då fick vi kolla på män som hatar kvinnor och när vi gjorde det så kom mario, patrik å några till som jag inte kommer ihåg vad dom hette ;P. jag å elin satt å kollade klart filmen men killarna drog ut ngn stans. när filmen va slut så sminkade vi oss å så för att vi hade tänkt gå till idioterna men då kom dom precis in. så vi satt ett tag hos wawwa sen drog vi ut i kylan och va med alla, det va faktiskt kul men alldeles för kallt ;/ sen kom elin med sin smarta ideé ; lets käka pizza (igen ..). så vi drog oss in till stan å när vi kom sit så va det gäng bråk som wawwa va tvungen att sen så jag å elin å k3 gick in å käkade beställde och slog oss ner, sen kom mario, michelle och wade mfl, efter ett tag kom även lilla wawwa tbx.. sen gick vi runt i stan hela kvällen å wawwa å elin jiddrade som fan om ifall vi skulle hem eller inte -.- vi drog hem ganska tidigt typ vid 21-22 tror jag. jag och elin hade redan bestämt tidigare den dagen att vi skulle stanna kvar tills på söndag (idag). Men den här kvällen fick jag sova ensam i wawwas rum för ingen ville sova vid mig för att dom påstår att jag snarkar ;O ;) hahah ... *'


stämplen sens i fredes.

wawwa å misse på morgonen.

mario

elin ! man får inte ha röda ögon i narnia ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0