Falkenberg(Narnia)/- söndag

Imorse när jag vaknade så låg cleo i rummet och kollade på mig ... xD vi gick in till dom andra och så vaknade k3 så satt vi på tven och då vaknade även elinet å wagneret. efter en stund så kom cleo å frågade fall vi ville ha frulle, och det ville vi ju såklart. vi gick ut i köket å åt och det va då wawwa började med narnia ... helt random så bara fulade han sig å sa ngt om narnia och så började vi fula oss och säga t.ex. om cleo sa jag ska ha oboy eller nått. så sa wawwa ; man får inte dricka oboy i narnia! om exakt allt xD haha det va så jävla kul ^^ sen kom vi överens om att det är såhär

Fbg= Narnia
Böhmen= sherwoodskogen
halmstad= landet ingenstans
sennan= Nangialia

haha xD sen efter vi hade ätit så klädde vi på oss ås gick ut .. eller snarare sprang ut xD hahah. vi mötte wade efter en liten stund och så hängde han med in igen. jag elin å k3 han bara byta om och packa ihop (och leta upp elins jävla plånbok ;@) snabbt sen fick vi börja gå mot bussen. vi han dit ca 5 minuter innan den gick, vi hade trott att vi skulle missa den men det gjorde vi icke!

när jag kom hem så satt jag mig å kollade på wall-e med bella å sen käkade vi å sen kollade vi gossip girl. sen hoppade jag in i duschen och sen la jag mig här ... sen sen sen sen xD


nazzar

k3 och wawwa

elin å cleo

påväg hem .. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0