glömt nämna några saker ;P

har glömt å nämna att imorgon åker jag å elin hem till wawwa i fbg och stannar tills lördag (: det ska bli aas kul (hoppas jag ;P). och så har jag också glömt att berätta att jag har biljett till "premiär premiären" ! alltså kl.12 torsdagen den 19 så gäller det !! som jag har väntat på i ett år nu .. NEW MOON premiären!! ååååh längtar så fett mkt !! och så har jag även en till liten grej att säga er .. ;P började på åleds dansen idag och det va jätte kul :D skiter i den i ab, det va ju roligt å så där med men e så jobbigt att åka in till stan och sen byta buss och vidare till ab och sen sitta i stan kl kvart i 10 i mörkret helt solo när man ska åka hem igen .. -.-  

annledningen till att jag inte bloggar så ofta och inte lägger upp lika mkt bilder är för att min data har blivit otroligt seeg ... just nu använder jag bellas data så det går mkt snabbare!

sitter just nu å lyssnar på denna lilla låt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0