God morgon

håller just nu på att fixa alt till falkenberg, det kommer bli en stressigdag! jag ska springa ifrån min gympalektion till time så jag kan få elins busskort när hon har stämplat det, sen e det lunch å sen so som slutar 10 i 2, då ska jag hem och lämna moppen och ta alla mina saker, få med det sista ner i väskan och sen skynda mig till bussen so går 14.22 här uppe i vrenninge. när jag kommer in till stan måste jag möta bella ngnstans (om hon inte redan åkt hem !:S vilket hon absolut inte får göra) och få ett par skor som jag ska ha ikväll av henne. sen måste vi ta första bästa buss til fbg så vi hinner dit i tid för att köpa biljetter. och när vi är klara med allt det så ska vi börja fixa oss inför fest! vilket oxå kan va lite stressigt ibland -.- :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0