New moon ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

åååh just det !! har inte haft tillfälle att nämna det men ... jag tror det va i lördes. Iaf så såg jag New Moon filmen !! asså eftersom jag har varit sjuk ett tag nu så har jag inte haft möjlighet att se den på bio ...och jag visste ju att den fanns på internet, så när bella frågade mig om vi skulle kolla så kunde jag inte säga nej ! har ju väntat på den så länge nu så spelar ingen roll om det är bio eller inte, den är ju ändå lika bra och jag kan se den på bio en annan dag. men åååååååhhhh !!! jag har alltid varit kär i jakob (tyler), men asså nu är jag helt förälskad!!
Filmen var verkligen underbar !! aaas bra !!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

ÅÅÅH! TWINI, JAG VILL MED SE DEN :'(

haha hampe får fan ladda ner den åt mig (a' <3

saknar dig skit mycket!<3<3

2009-12-01 @ 15:31:22
URL: http://missahini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0