skolkatalogen är här ! :)

drog till gården för å va med bff vid 4 (: vi tog det lungt och satt å fulade oss, så vi skrattade jävligt mkt ;P snackade massa om svin influensan med marie och någon till som va där, om vad som kunde hända osv osv .. jag tror att jag har bestämt mig för att ta den där jävla sprutan även fast jag har fobi för sånt O.o :S men nu har jag iaf precis kommit hem och skulle kollat på ugly betty nu och sen DH men tv e cp :O tryckte på "spela in" så hoppas att det blir inspelat (annars är det ju ändå repris på söndagarna). nu får jag väll istället ligga här eller sätta mig å kolla någon serie på bellas data ;P ha det bra!
mamma hade tydligen fixat tven nu så jag går väll ner å kollar snart :P



bettan å hennes lillebror :')

kolla vad jag fick hem idag ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0