studie dag ♥ Victorias secret ♥ valoo ♥ spela ♥ The Vampire Diaries ♥

hej hej. Idag har jag studie dag så jag har bara legat hemma. . har varit ute en runda med valoo och sen har jag ockuperat bellas data, spelat lite på facebook, snackat med nesse(tvingat honom göra en happypets bara för att jag skulle ha några vänner:$) och kollat lite kläder på VS. nu funderar jag på ifall jag ska kolla några avsnitt av The Vampire Diaries.. aa det ska jag nog! jag ligger efter, ska liksom börja med det första avsnittet nu medans bella redan sett hela säsong 1 ^^,  sen vid 3 så ska jag leka med elin .. ha det bra sålänge :)

hittade så mkt fint, bla;

i want this one ...


älskar detta !


trosorna är så söta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0