Studiedag idag ..

igår kväll så va jag å bettan nere på gården, sen körde philip och robin oss hem när det stängde (: När vi kom hem så tittade vi på kung fu panda med bella och hennes kompis philip (; sen så gick jag å bettan ner och tittade på Domino . . .


. . . idag vaknade jag och bettan upp i soffan >.< eftersom ingen hade väckt oss igår kväll när vi somnade där så låg vi där hela natten med kläder, smink å alltihopa ^^ haha :P vaknade 20 i nio med -.- PÅ EN STUDIE DAG ?! ..
hmm ... ;( vi gick iaf upp till mitt rum och satt oss, bettan fick ta datan så gick jag ner å ducshade. sen satt vi typ i mitt rum och snackade och satt vid data och tven och så tills 2, då gjorde vi oss i ordning ganska segt, sen gick vi ner till gården. snackade lite buissnes stavning* med mia ;) haha, och sen lite senare så gick vi upp å kollade tv och så somnade vi, det va aas skönt att sova där (a). när vi vaknade igen så gick vi ut och satt oss och väntade på bussen, som sedan kom 18.18. när vi kom in till stan så gick vi dirr till österskans och såg att den va 25 minuter kvar tills bussen därifrån gick . . så vi gick in på NollTreFem under tiden.

På dansen så va det typ det vanliga och så, förutom att varken bettan eller emmsi va med så jag fick föra uppvärmningen med nån random kille ^^ men d gick bra ändå, bettan satt ju iaf och tittade på så hade ändå någon att snacka lite med (: efter halva lektionen hade gått så ville rapparna på puls ova med lite publik, så vi fick ställa upp (: det va nice som fan , men dom va fortfarande lite oslipade ;) haha. missade bussen som vi brukar ta från ab så bettans syrra kom och hämtade oss och körde oss till stan (: sen tog jag bussen därifrån och hem vid kvart i 10 som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0