Emmelie älskling, tack för att du lyser upp min dag <'3

hade så jävla kul med emmelie på gården idag asså !!! det är fan sjukt hur mycket vi skrattade !! OMG! haha jag började allvarligt gråta bara för jag skrattade så mkt xD

haha , men Iaf så va vi ju som sagt på gården :P det va inte så många där, vilket va skönt. men det va den perfekta bästavän-mys-dagen (något jag behövde) (: efter att vi hade vatt ett tag på gården så gick vi ut lite och så, och så satt vi där ute lääänge och bara pratade om massa saker. sen gick vi in ett tag och då bestämmde vi oss för att åka hem till mig och äta kladdkaka och sen va tillbaka på gården typ när idol började, så det gjorde vi och vi va tillbaks typ halv/20 i 8. det va då vi skrattade som mest!! gjorde sånna sjuka saker, asså jag har fortfarande ont i min mage O.o

EMMELIE; TACK FÖR EN UNDERBAR DAG !! YOU CAN ALLWAYS MAKE ME SMILE B! <3





Lev livet förhelvete SLUTA WHYNA !!! (; haha . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0